Isnin, 30 Mac 2009

HADIRNYA SEORANG KAKAK


Aku bersyukur sebab aku ada sorang kakak.walaupun dia bukan dr perut ibuku,tp dia sempurna.Keakraban kami seperti dua insan yg lahir dr rahim yg sama.Dia seorang kakak yg paham aku,tahu kehendak adiknya dan x mudah putus asa dengan perangai aku.Sentiasa ingin menjaga hati aku dan x pernah pandang rendah pada sorang insan yg bergelar ADIK.Kakak,kehadiran kau melengkapkan hidup aku.Celoteh kau menceriakan hari2 aku.Kau x pernah serik untuk syg aku.Makin hari kita makin rapat.Segala tentang diri ini,kita kongsi sama2.Suka dan duka kita lalui tanpa hiraukan org sekeliling.Kakak,Terima kasih sebab bg aku peluang untuk menyayangi dirimu.Dan aku bersyukur kerana aku mempunyai kakak.MURNIRA BTE OTHMAN,satu nama yg sentiasa dlm kenangan aku sampai bila2.Kakak,ketahuilah bahawa,adik sentiasa ingat dan sygkan kakak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan