Isnin, 29 Jun 2009

1.23 pagi..

Hmm.sejuk cuaca di kota London mlm nie.Salam buat semua.sekian lama aku x update blog nie.harap semua sehat2 belaka.jam menunjukkan 1.23am.tapi mata aku masih x dpt lelap lagi.terasa sayu hati pagi nie.rindukan satu suasana yg pernah alami dulu.wajah abah,mama,iqah,naim,hadi,abg an,kak murni dan pali bermain2 dlm fikiran aku.terlalu lama bersipah dr kalian semua.terlalu rindukan kalian semua.xtergambar rasa mcm mana rindunya aku pada kalian semua.saban hari hanya menghitung waktu bila masanya kita akan berjumpa kembali.kalau ditakdir aku bersayap,akan ku terbang kesana bertemu kalian semua.kalau aku dilimpahkan rezeki darinya,akan ku bawa kalian semua kesini bersama ku supaya kita tidak lagi berpisah.tapi,doaku buat kalian,tidak pernah lekang dr bibir.salam sayang buat semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan