Ahad, 12 April 2009

AKU CUMA NAKKAN SECURE JEW..

Skang nie kan,dah pukul 12am tau.Aku dah ar baru balik keje.Rasa cam penat je.Tapi aku x tau ar asal aku x leh tdo.Rasa mcm ada benda je aku pk.Hp aku dah sehari aku offkan.Nak on balik ke x.?Wei babe,apa yg korang nk ek dlm satu hubungan tu?Korang rasakan,klu korang dah syg n mcm dah jumpa ngan true love korang,korang rasa mcm nk hidup ngan dia sampai bila2 ke apa ek?aku x tau ar.aku kadang2 kan rasa mcm aku je lebih2 sygkan somebody,tp aleh2 dia x syg aku.tp aku x tau dia memang x sygkan aku atau x reti nk tunjuk.aku bukan apa babe,aku cuma nk nkkan secure je dlm hubungan aku.ye la kan.aku ni pompuan,so aku nk la rasa diri aku ni penting dlm hidup org yg aku syg tu.Bukan aku nk tuduh ke apa,tp aku mcm x nampak dia serius dlm hubungan nie.Aku malas la nk ckp byk2 kali,nnti dia bosan plak.tp kalau dia rasa dia x serius dlm hubungan ni bg ar tau aku.Takde la aku cam mengharap sgt kat dia.tah ar babe.tolong ar aku,aku dah x tau mcm mana nk buat.sayang pun salah,x sayang pun salah.aku dah bosan ar mcm nie.hidup dgn perasaan xpasti psl hubungan sendiri.tertanya2 dia sygkan aku ke x.mcm2 ar.aku sayang dia babe.sayang gile kat dia.klu la dia bc blog aku nie,aku cuma nk dia tahu je yg aku sayang sgt2 kat dia n aku bukan merajuk cuma aku selalu pk dia xpnah nk anggap hubungan kami nie serius.aku agak kecik hati ar.tp aku aku sayang dia.n aku sentiasa doakan yg baik2 utk dia.
Chowww..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan