Selasa, 7 April 2009

Jam 6:03am

Jam sudah 6:03am, aku masih lagi tidak dapat melelapkan mata aku nie di kala mata mahu rehat sengaja aku membiarkan jiwa aku melayan lappy ku sambil mendengar lagu2 yg berkumandang diradio sambil melewati blog aku x boleh tdo mlm nie seperti ada benda yg sedang aku fikir kan tapi aku sendiri x pasti apa yg sedang aku fikirkan tapi aku masih lagi terbaring dikatil dan terus melayani perasaan aku nie aku rasa kan,aku rindukan mama,abah,abg,adik2 dan pali la setiap kali aku terpandang sudut yg ada wajah mereka setiap kali tu jugak la mata aku ni keluarkan airmata aku sedar yg aku terlalu rindukan mereka hampir 1/2 thn aku x jumpa mereka entah bagaimanalah keadaan mereka kat sana kan kalaulah aku seperti bidadari yg boleh terbang kesana kemari akan aku terbang kesana untuk tengok mereka tapi apakan daya,aku bukan bidadari aku dah start sedih dan sayu je rasa lebih baik aku stop dan terus tutup lappy nie

(Angin,sampaikan tiupan sang bayu buat mama,abah,abg,adik2 dan pali disana.katakan pada mereka,doa aku sentiasa mengiringi mereka.salam sayang dr aku disini.terima kasih angin)

x x x

Tiada ulasan:

Catat Ulasan